Monday, 17 November 2014

Review tableta Eboda Revo R90

 photo eboda5_zpsd928ccb3.jpg

Astăzi avem un review mai special, până acum nu am mai făcut review-uri de genul acesta, dar sper să mă descurc. Povestea tabletei începe cam aşa: m-am trezit într-o dimineaţă cu un chef nebun de citit, dar toată biblioteca mea este mutată la ţară. Eu sunt o persoană foarte alergică, am alergie la parfumuri, fulgi de plop, iarbă verde, polen, praf, etc. Nici nu ştiu la cate sunt alergică, cert este că îmi apar bubiţe pe corp şi trebuie să elimin sursa alergiei. Şi aşa au ajuns cărţile mele la ţară pentru că de fiecare dată când ştergeam praful în bibliotecă mă umpleam de bubiţe pe mâini. Şi acum ce să citim? Am cautat ceva ebooks şi am început să citesc pe telefon, ba chiar am reuşit să termin de citit o carte până să îmi dau seama că am nevoie de un ebook reader. 

Am intrat pe siteurile de specialitate în cautarea lui şi cum nu m-a mulţumit niciunul am zis că mai bine îmi cumpăr o tabletă pentru că e mai versatilă. Nu am vrut un model scump pentru că nu se justifica aşa că m-am uitat la modelele accesibile ce se încadrau în criteriile mele de căutare.

După doua trei zile de citit despre tablete am ales Eboda Revo R90 şi încă un model de la Allview pe care nu îl mai reţin acum. Deci bătălia s-a dat între cele două modele, am optat pentru primul deoarece în magazin am observat că luminozitatea şi contrastul erau mult mai ok la Eboda.


Ce mi-a plăcut în mod special a fost forma ecranului cu o rezoluţie de 1024 x 768 pixeli ce este perfect pentru citit. Este subţirică, are o grosime de doar 7 mm, o dimensiune de 20 x 13,5 şi cântăreşte 300 g. Ecranul are o diagonală de 7.85" (ciudată diagonală nu?), procesor Quad Core 1 Ghz, memorie RAM 1 GB şi memorie internă de 8 GB, mult mai mult decât îmi trebuie mie pentru cititul cărţilor şi eventual accesatul Facebook-ului din când în când. Pentru mai multe detalii puteţi intra pe siteul Eboda.
 photo eboda2_zps59ef2959.jpg
A costat undeva în jur de 470 de lei cu reducere, acum am văzut că este 570 lei. Până acum am citit vreo 8 cărţi pe ea, deci dacă era să cumpăr carţile ajungeam tot pe la suma aceasta şi în plus începeam iar cu alergiile.

Ce credeam că mă va dezamăgi la ea este eutonomia bateriei, dar spre surprinderea mea bateria mă ţine câteva zile, asta dacă o folosesc câteva ore pe zi. Dacă o ţin în mână de dimineaţa până seara.. ei bine seara trebuie încărcată. Ce nu îmi place la ea este că trebuie ţinută la încărcat cam mult până sa ajungă bateria la 100%. Nu ştiu exact câte ore, dar oricum mai mult decât telefonul meu Samsung.
 photo eboda3_zpsbef4ea5b.jpg
 photo eboda1_zps85cd1af7.jpg
 photo eboda4_zpsbf214969.jpg
Un mare plus pentru Eboda a fost faptul că în cutia tabletei am avut o folie de protecţie suplimentară, adică tableta vine cu doua folii de protecţie. Chiar o surpriză pentru că tabletele mult mai scumpe, produse de la firme mult mai cunoscute nu au nici măcar o folie de protecţie. Aşa că Eboda primeşte o bila albă din partea mea.

Per total sunt foarte mulţumită de ea şi consider că a fost o investiţie bună.
Voi posedaţi tablete?
 La ce anume le folosiţi?
Vi se pare justificat preţul lor?