Monday, 1 December 2014

1 Decembrie şi colecţia mea de ii.

 photo ii_zpse390f37b.jpg

La mulţi ani România! La mulţi ani dragile mele!

Astăzi aveam în plan să merg în centrul oraşului să vad parada militară, dar cum a fost foarte frig şi a început să ningă, am preferat să rămân acasă şi să lucrez la blog. Am adus câteva modificări insesizabile layout-ului blogului, modificări ce au durat ore bune pentru că nu mă înţeleg prea bine cu html-ul şi de fiecare dată pierd ore în şir pentru a modifica orice. 

Astăzi aceste ore pierdute s-au dovedit a fi utile, în timp ce modificam coduri m-a lovit inspiraţia pentru această postare. Ca să fiu în ton cu ziua naţională a României mi-a venit ideea să vă prezint colecţia mea de ii. Ştiu că blogul meu nu intră la categoria fashion blogs, dar ador aceste cămăşi tradiţionale atât de mult încât am zis că trebuie să le împărtăşesc cu voi. Nu am multe, dar le ador pe toate şi cu siguranţă îmi voi mări colecţia de câte ori voi avea ocazia. Nu voi scrie de unde le-am achiziţionat şi nici la ce preţ deoarece sunt cumpărate în timp şi nu aş vrea să vă informez greşit.

Vă urez vizionare plăcută şi încă o dată la mulţi ani!!

 photo ie1_zpsf439c63f.jpg
 photo ie11_zpsa2e6c0d9.jpg
 photo ie2_zps264905a8.jpg

 photo ie22_zps7978dd9a.jpg
 photo ie3_zps510c701a.jpg
 photo ie33_zps1bdd6ddb.jpg
 photo ie4_zps0313154a.jpg
 photo ie44_zpsb349d865.jpg
 photo ie5_zpsae950028.jpg
 photo ie55_zpsbe8e6a71.jpg