Sunday, 28 December 2014

After Christmas HAUL!

 photo haul1_zps0cc16c2f.jpg
În ultima perioadă am încercat să fiu cumpătată şi spre surprinderea mea m-am descurcat destul de bine. Adică am fost în DM şi nu am cumpărat nici măcar o cremă. Asta era problema mea principală, cremele de corp, nu plecam dim DM fără 4, 5 bucăţi. Am fost cuminte, mi-am făcut listuţă de cumpărături şi nu am dat greş decât cu un singur produs, pudra pentru volum. Cum eu sufăr de volum a trebuit să o cumpăr. A costat 12 lei.

Pe lângă această pudră mi-am mai cumpărat acest produs magic ColourB4 care promite să scoată pigmentul de vopsea din păr. Îl aveam trecut pe lista de cumpărături de mult, dar cum DM-ul este în centrul oraşului şi mie îmi era greu să mă duc doar pentru el, am tot amânat. A costat 60 lei, reducere 15 lei în perioada aceasta.

Mi-am luat şi o pereche de gene false de la AURA, nu am încercat niciodată nimic de la această firmă, dar îmi doream o pereche de gene false pentru revelion şi au picat la ţanc. Au costat 12 lei.

Pentru că în DM nu am mai găsit şamponul uscat de la Balea am mers în Sensi Blue şi mi l-am achiziţionat pe cel de la Batiste cu 24 lei. Nu ştiu ce s-a întâmplat în DM-ul din Craiova, dar au schimbat aranjarea tuturor produselor. N-am mai înţeles nimic din magazinul acela.

 photo haul3_zpsef987026.jpg
 photo haul4_zpse60dba42.jpg
 photo haul2_zps99c69cce.jpg
 photo haul5_zpsf775a3da.jpg
 photo haul6_zps073533d6.jpg

Şi pentru că noua mea obsesie este brăţara Pandora mi-am achiziţionat şi un nou talisman, cadou de la mine pentu mine. Momentan nu vi-l arăt. Ce credeţi că este?
Cam atât pentru astăzi.
Dacă vreţi detalii despre aceste produse aştept comentariile voastre.
Pupici!