Wednesday, 3 December 2014

Ce produse am mai terminat / Empties of the month

 photo emptiesofthemonth2_zps332f2272.jpg
Mă ţin de foarte mult timp să scriu această postare şi de fiecare dată când mă apuc de ea nu mai găsesc niciun ambalaj. Totuşi, atunci când fac curaţenie mă lovesc mereu de tot felul de tuburi şi tubuleţe pe care le tot păstrez. Aşa că pentru astăzi am găsit câteva "empties" puse bine, unele sunt terminate luna aceasta, unele mai de mult, iar altele sunt de negăsit.

+ + + + + Gel de duş Balea young - Sweet wonderland. Am adorat acest gel de duş cu aromă de ciocolată, l-am cumpărat de mai multe ori, am avut şi loţiunea de corp din această gama şi chiar şi deodorantul. Ştiu sună ciudat, dar nu m-am putut abţine. Ador ciocolata!

+ + Mini deospray Balea young - Nasch katze. Îmi plac aceste mini deodorante pentru că sunt înnebunită după orice produs în forma travel size. Sunt foarte uşor de purtat în geantă atât când plecăm din localitate, dar şi de zi cu zi;

+ + Unt de corp Fennel cu aromă de ciocolată. Cum am mai spus, ador ciocolata aşa că achiziţionez cam orice are aromă de ciocolată. Mi-a plăcut acest unt de corp, dar prefer loţiunile deoarece untul are o textură mult prea grasă şi e destul de greu de utilizat;

+ + + + + + + Loţiune micelară Bioderma 500 ml. Nu cred că are rost să mai vorbesc despre Bioderma. O voi cumpăra la nesfârşit. Nu ştiu însă de ce nu i-am făcut review încă;

+ + + + + BB cream Essence. Găsiţi review aici;

+ Tuş Barry M cu sclipici. Din păcate acest tuş nu l-am terminat ci mi s-a uscat. Mi-a plăcut produsul şi l-am recumpăra, dar îmi e teamă să nu păţesc acelaşi lucru;

+ + + + + Balsam de buze Himalaya. A fost printre preferatele mele şi deja l-am recumpărat;

+ + Şampon uscat Balea. Un produs bun pentru momentele de urgenţă, dar se termină cam repede, mie îmi ajunge pentru  4, 5 utilizari;

+ + + + + Loţiune de corp Balea young cu aromă de vanilie şi lămâie. Am terminat această loţiune de ceva timp, dar am zis că merită să scriu despre ea. Miroase absolut demenţial. Am terminat nenumărate tuburi, am avut şi varianta unt de corp şi chiar şi balsamul de buze;

- - Loţiune de corp Nivea cu unt de Shea. Nu ştiu de ce dar nu îmi mai plac loţiunile de corp Nivea, nu mă încântă cu nimic.

Voi ce produse aţi terminat luna aceasta?
Aveţi vreo recomandare de loţiune de corp cu miros demenţial?
 Ador acest tip de loţiuni!
Pupici!