Monday, 29 December 2014

Cum am trecut de la roşu la blond folosind COLOUR B4.

 photo final3_zpsa27e71da.jpg
Bună dragilor!
Vă arătam zilele trecute într-o postare că mi-am achiziţionat un produs ce promite eliminarea pigmentului de vopsea din păr. Îmi doream acest produs de ceva timp pentru că vreau să elimin pigmentul roşu din păr şi să mă vopsesc cu o nuanţă mai apropriată de nuanţa mea naturală, blond mediu cenuşiu.

Înainte de a vă arăta rezultatul vreau să vă vorbesc puţin despre culorile ce au trecut prin părul meu. Aşa, ca să aveţi o idee cam ce culori trebuia acest produs să cureţe. Prima dată am fost vopsită blond, ba mai închis, ba mai deschis, ba cenuşiu. După care am fost făcută cu nuanţa Mango prezentată aici şi după am încercat să mai domolesc culoarea cu mai multe combinaţii de roşu, arămiu şi blond mediu. Nu de alta, dar băscuţa mea roşie nu merge deloc cu această nuanţa! Totul  în doar câteva luni.

După aceste colorări mi-am dorit să revin la culoarea mea naturală şi singura variantă în afară de salon era acest produs. Zis şi făcut. Cu produsul în gentuţă am plecat la prietena mea Andreea să îi dau de lucru. Am citit şi răscitit instrucţiunile de 200 de ori şi ne-am apucat de treabă.

Prima dată mi-am spălat părul bine bine de tot, l-am uscat şi l-am pozat! Ta daa! Aceasta este nuanţa de care vreau să scap. Trebuie să menţionez faptul că spre vârfuri nuanţa este mai deschisă, roşul are tendinţa să curga de pe părul blond.
 photo final2_zpscf2a6446.jpg
Am amestecat Removerul cu Extra Activatorul şi am trecut la treabă. Aplicarea este foarte simplă, produsul se distribuie uniform fără probleme. Am făcut o poză şi în timpul de aşteptare ca să vedeţi cam cum arată. S-a decolorat ciudat, mai mult către vârfuri şi mai puţin către rădăcini. Aici m-am panicat puţin, credeam că după spalare mă voi alege cu ceva gen ombre.
 photo final1_zpscb30ba2e.jpg
După 60 de minute de aşteptare am trecut la clatirea părului timp de 10 minute, după am aplicat bufferul, am aşteptat un minut şi am clătit iar timp de 5 min, am reaplicat bufferul şi am clătit pentru o ultimă dată. Adică am clătit părul vreo 20 de minute! Chestia asta nu mi-a plăcut deloc, deja îmi amorţise spatele.

Trebuie să vă spun faptul că în acest stadiul părul este mai aspru decât de obicei, dacă aţi folosit vreodată vopseaua de la Garnier cam aceea este senzaţia. Pe mine nu mă deranja, părul meu este oricum mult prea moale de obicei.

Am trecut la uscarea părului şi admirarea nuanţei obţinute. Am rămas plăcut surprinsă de faptul că nuanţa este perfect uniformă, am obţinut un blond auriu destul de drăguţ, dar nu suficient cât să mă facă să îl păstrez. Asta ţine oricum de gusturile fiecăreia. Poza din stânga este făcută la lumină artificială, iar cea din dreapta cu bliţ.
 photo final8_zps1a5eecc9.jpg
 photo final7_zpsed0f2c2a.jpg
Per total sunt super impresionată de rezultat, acest produs îşi merită banii cu vârf şi îndesat! Nu este un decolorant şi pentru aceasta am făcut şi un prim plan cu rădăcinile mele uşor crescute ca să vedeţi că nu a acţionat asupra lor absolut deloc!

Pentru a reveni la o nuanţă cât mai apropariată de nuanţa mea naturală am folosit Loreal Casting Creme Gloss în nuanţa 801 Blond Satin. Ştiu, pare foarte deschisă nuanţa, dar pe părul meu blondul a ieşit mereu mult mai inchis decât nuanţa de pe cutie. Dacă îmi cumpăr blond mediu probabil mie îmi iese brunet!? 
 photo final4_zpsa5e8542d.jpg
 photo final9_zps3a4b1a81.jpg
Rezultatul îmi place la nebunie, este exact ceea ce îmi doream! Mă bucur că am descoperit Colour B4 şi cu siguranţă voi mai avea nevoie de el cândva. Oricum cât de curând îl voi încerca şi pe părul mamei mele pentru că şi ea îşi doreşte să renunţe la brunet şi să revină la blond. Deci va apărea un nou review!

Trebuie să mai adaug faptul că după vopsire părul meu nu mai este aspru deloc, este chiar mătăsos şi pare perfect sănătos. Yay!

Acest produc poate fi achiziţionat din DM la preţul de 75 lei. În perioada aceasta este la reducere, 60 lei. Deasemenea se poate cumpăra şi de pe site-ul colourb4.ro unde găsiţi toate informaţiile de care aveţi nevoie.

Cum vi se pare? Aţi încercat Colour B4? Vă tentează să vă schimbaţi nuanţa părului?
Mai are cineva problema mea cu blondul?
Pupici!