Tuesday, 30 December 2014

Cum să îţi faci singură cercei cu cristale Swarovski!

 photo DSC_0497copy_zps90280da7.jpg

Bună fetelor!

Sper că aţi avut parte de un Crăciun liniştit alături de familie şi că Moş Crăciun v-a adus cadourile mult dorite, la mine ştiu că aşa a fost şi sunt foarte recunoscătoare atât pentru cadouri, dar şi pentru momentele petrecute în familie.

Pentru că se aproprie revelionul cu paşi repezi am decis să vă arăt cum puteţi realiza cu mânuţele voastre o pereche de cerceluşi speciali, potriviţi pentru revelion şi nu numai. Toate admirăm bijuteriile Swarovski, dar nu toate ni le şi permitem. În căutarea unei variante mai puţin costisitoare am dat de site-ul acesta care vinde cristale Swarovski, dar şi accesorii pentru prinderea lor. Nu am stat pe gânduri şi am dat comandă de câteva tortiţe pentru cercei şi bineînţeles cristalele în culorile şi dimensiunile dorite de mine.

Ce a ieşit? Câteva perechi de cercei superbi pe care i-am purtat cu mare drag, o pereche aurie, una aurora boreală şi una albastră. Bonus mi-am comandat şi un cristal în forma de inimioară căruia i-am adăugat o fundiţa şi care deserveşte pe post de pandantiv. Cerceluşii sunt foarte simplu de făcut, se desface tortiţa, se introduce cristalul şi se închide tortiţa. Ce poate fi mai simplu de atât? Acest procedeu se poate face cu mâna dacă aveţi puţină forţă sau cu un cleşte. Eu am reuşit cu mâna fără prea mari probleme.

Aici avem o bijuterie Swarovski cumpărată din reprezentanţă, o am de câţiva ani, nu cred că mai au acest model acum. A costat 100 euro.

 photo DSC_0501copy_zps7d7928e6.jpg

Şi aceasta este pandantivul comandat de mine de aici cu 26 lei. Întradevăr este puţin mai mic, dar şi mult mai frumos. Diferenţa de preţ este enormă. Eu îl port pe şnur la fel ca pe cel prezentat înaintea lui.

 photo DSC_0490copy_zps4b5d1b31.jpg

Perechea aceasta de cerceluşi a fost cea mai scumpă deoarece cristalele aurora boreală sunt de aproape 4 cm şi a fost cam 30 lei bucata la care se mai adaugă şi costul tortiţelor din argint placate cu aur 20 lei. Total 80 lei.

 photo DSC_0487copy_zps727a3cf2.jpg

Aceasta este perechea care mi se pare cea mai frumoasă, nuanţa de albastru este perfectă! Dimensiunea lor este de aproximativ 4 cm cu tot cu tortiţele din argint placate cu rodiu şi au costat 45 lei.

 photo DSC_0488copy_zps30c9c8e7.jpg

Ultima pereche a costat 35 de lei, am ales cristale mai simple şi mai reduse ca dimensiune, cu tot cu tortiţe dimensiunea nu depăşeşte 3.5 cm. Mi se pare o pereche de cercei foarte delicată ce merge purtată şi de zi cu zi.

 photo DSC_0489copy_zps1d3a2539.jpg

Dacă facem un total ajungem la suma de 186 de lei pentru trei perechi de cercei şi un pandantiv. Cum vi se pare? Consider că este un preţ mult mai mult decât rezonabil, plus că pe factură primeşti şi un certificat care atestă provenienţa cristalelor.
 
Vă plac bijuteriile cu cristale Swarovski?

Voi ce bijuterii aţi ales să purtaţi la trecerea dintre ani?

Pupici