Friday, 19 December 2014

Essence Gel Nails At Home Kit. A doua încercare.

 photo DSC_0336_zps85918280.jpg

Ieri vă arătam aici prima încercare folosind kitul de la Essence şi pentru că forma unghiilor era tare suspectă nu am mai rezistat să nu le dau jos. Astăzi era a treia zi şi arătau bine, adică oja se menţinuse bine, singura problemă era forma. Am decis să le refac şi de data aceasta la lumină bună, naturală!

Am optat pentru o nuanţă de bleumarin perlat 180 it's raining men! Nu-i aşa că cei de la Essence au oje frumoase cu denimiri adorabile? Această ojă poate fi achiziţionată din orice stand Essence sau de aici la preţul de 9 lei.

Mi-a ieşit mult mai bine acum! Chiar eram mulţumită de rezultat, dar pentru că nu mi se părea că este suficient de festivă am adăugat şi un mic model pe inelar, un ren drăguţ cu nasul roşu, Rudolf! Glumesc! Este un porcuşor deghizat în ren!

 photo DSC_0338_zps04d9b9c8.jpg
 photo DSC_0339_zps6d3c2422.jpg
 photo ccc_zps50e97381.jpg

Şi pentru că în timp ce îmi pictam unghiile Lana dormea mult prea drăguţ nu am putut să mă abţin să nu îi fac zece poze. Vouă vă las doar una, nu vreau să vă spamez.

Mi-a ieşit mult mai bine de data aceasta, nu?
Pupici!
 photo DSC_0331_zpsc935164d.jpg