Tuesday, 16 December 2014

Essence Gel Nails At Home.

 photo DSC_0234_zpsf6e3602d.jpg
Sunt (şi aşa voi rămâne mereu) o pasionată a manichiurii frumoase! Da, sunt dependentă de unghiile colorate frumos, acesta este viciul meu. Am încercat de-a lungul timpului tot felul de oje, manichiură în gel, manichiură în acril, ojă semipermanentă, am experimentat cu toate lungimile de unghii şi cu toate culorile. Nu cred că există culoare care să nu fi fost măcar o dată pe unghiuţele mele.

De curând am descoperit kit-urile de la Essence ce promit o manichiură exemplară pentru până la 10 zile şi normal că a trebuit să îmi cumpăr unul. Cum aş fi putut rezista unei asemenea tentaţii? Mai ales că ador ojele Essence, iar acest kit funcţionează cu orice ojă a lor.

La un mic search am găsit o ofertă bună şi am şi dat comandă. Pe 1001cosmetice.ro mini lampa uv este la preţul de 75 lei şi am primit cadou şi starter kit-ul pentru manichiură french. Având în vedere că în Auchan unde au insuliţă Essence preţul doar pentru lampă este 89 lei, eu zic că oferta este excelentă.


Mini lampa led este pur şi simplu adorabilă! Este micuţă, uşoară şi foarte simplu de folosit, o conectezi la laptop şi apeşi butonul E. Ce poate fi mai simplu de atât? E perfectă pentru călătorii şi nu numai.

Ce spune producătorul: manichiura gel revolutionara! absolut unica si super practica: mini lampa LED cu conexiune usb. de acum inainte, toate fanele manichiurii gel o pot obtine oricand si oriunde isi doresc. pur si simplu conecteaza la un pc sau la smartphone si esti gata. aceasta lampa usuca gelul in doar zece secunde, pentru fiecare unghie. este perfecta cand pleci in vacanta, salveaza timp si gata de actiune oricand!
 photo DSC_0235_zpsbb0d54cc.jpg
 photo DSC_0236_zpseb7d4b1a.jpg
 photo DSC_0238_zps5fda3c79.jpg

Starter kit-ul pentru manichiură french conţine un cleanser, primer, peel-off gel base şi french gel top coat. Preţul kit-ului este 55 lei. Nu am apucat încă să le folosesc pentru că nu sunt o împătimită a manichiurii franţuzeşti, dar o să fac un efort. De îndată ce le voi folosi o să revin cu un articol despre paşii de urmat în realizarea manichiurii.

 photo DSC_0239_zpsd9423417.jpg
 photo DSC_0240_zps05ba04db.jpg

Am văzut că acum au scos pe piaţă produse noi, 2 în 1 primer şi cleanser la 15 lei şi 2 în 1 peel off gel base şi top coat la 17 lei. Bineînţeles că le voi cumpăra şi pe acelea, începând cu 2 în 1 bază şi top coat transparent de care chiar am nevoie.

Aţi încercat acest kit?
Vă tentează?
Eu abia aştept să îl testez.