Sunday, 14 December 2014

Idei de cadouri de Crăciun pentru EL.

Am revenit cu lista de cadouri de Crăciun pentru EL! De data aceasta nu am mai ales cadouri sub 50 lei, ci am ales cadouri mai speciale, nu îmi plac cadourile banale gen sticle de vin, accesorii pentru birou sau mai ştiu eu ce suporturi pentru sticlele de băutură. Acest gen de cadouri le facem numai la persoanele pe care nu le cunoaştem foarte bine. Aici vorbim de iubitul nostru pe care ar trebui să îl cunoaştem foarte bine şi căruia îi putem face un cadou frumos sau unul caraghios. Eu tot timpul dăruiesc cadouri mai speciale.

Dacă poartă cămăşi îi poţi dărui un set de butoni adorabili şi foarte speciali pe care i-am găsit pe Breslo la preţul de 89 lei. Eu ador accesoriile steampunk atât când vine vorba de accesorii pentru damă, dar şi pentru bărbaţi.

 photo butoni_zpsc83a4e2b.jpg

Tot pe Breslo, dar într-un magazin diferit am găsit şi acesti butoni simpatici cu mesajul I love my boy pe care cu siguranţă nu îi va purta niciodată, dar mesajul este foarte drăguţ şi îl va aprecia. Este o altfel de declaraţie de dragoste. Preţul lor 75 lei.
 photo butonimyboy_zps0c1c17d5.jpg

Tot din seria lucruri pe care nu le-ar purta niciodată vă prezint puloverele de Crăciun. El le va urî, dar tu îl vei forţa să le poarte. Nu crezi că ar arăta caraghios, chiar drăguţ, într-un astfel de pulover? Iubitul meu e mai special, lui cred că i-ar plăcea un astfel de cadou. Primul model îl găsiţi la H&M la 129 lei.

 photo pulover_zpsaa4f8c50.jpg

Din seria cadourilor amuzante vă prezint 38 de întrebuinţări pentru un soţ! Am dat de această cărticică mai de mult prin Diverta dacă nu mă înşel şi mi s-a părut foarte amuzantă. Să vă dau cateva exemple de întrebuinţări? Ce ziceţi de "grătaragiu" sau "dispozitiv pentru deschis borcane"? O găsiţi pe elefant.ro la preţul de 10.5 lei.

 photo intrebuintari_zps7fb6c968.jpg

Şi pentru că bărbaţii adoră gadgeturile am ales câteva cadouri şi din această categorie. Ce spuneţi de un elicopter cu cameră video? Poate pe voi nu vă încântă ideea, dar el cu siguranţă l-ar adora. Se poate achiziţiona de aici la preţul de 249 lei. Dacă te hotărăşti să îi faci cadou o astfel de jucărie pregăteşte-te să fi terorizată căci nu îl va lăsa din mână până nu îl va strica şi cine altcineva în afară de tine ar putea fi obiectivul lui de spionat?
 photo elicopter_zps9a30230a.jpg

Ce mai adoră bărbaţii? Maşinile! Iar când maşina este un Audi R8 este considerată deja amantă. Pentru că nu dispui de un asemenea buget poţi opta pentru un R8 cu telecomandă. Da, tot o jucărie pentru băieţii mai mici sau mai mari ce poate fi achiziţionată de aici la preţul de 89 lei.
 photo r8_zps79b01fc5.jpg

La ce vă gândiţi atunci când auziţi LEGO? La copii care construiesc chestiuţe din clasicele piese? Ei bine, există şi lego pentru adulţi şi stiu sigur că bărbaţii le adoră. Credeţi că nu ar adora să construiască acest camion? Vă înşelaţi! Poate fi achiziţionat de la emag la preţul de 420 lei.
 photo lego_zpsd7c4a35e.jpg

Cam acestea ar fi cadourile la care m-am gândit eu. Ar mai fi multe alte gadgeturi, dar acesta este deja un domeniu care mă depăşeşte total. Sunt atât de multe încât cu greu am ales doar câteva. Ce părere aveţi? Voi la ce cadouri v-aţi gândit pentru persoana specială din viaţa voastră?
Pupici!