Saturday, 13 December 2014

Idei de cadouri de Crăciun pentru EA sub 50 lei.

Parcă nu îmi vine să cred că mai sunt doar cateva zile până la Crăciun. Cum a trecut timpul aşa repede? Cred că de vină este vremea care ne tot minte ba că e toamnă ba că e primăvară, nicidecum că suntem în mijlocul lunii decembrie. Da, decembrie, Crăciunul bate la uşă iar eu nu am niciun cadou pregătit. După o raită prin magazinele online am adunat câteva idei de cadouri pentru cei dragi pe care vreau să le împărtăşesc cu voi, poate vă inspiră. Ideile mele de cadouri sunt oarecum amuzante, nu îmi plac cadourile sobre.

Astăzi vă prezint o serie de idei de cadouri potrivite pentru EA. De ce pentru ea? Pentru că foarte mulţi bărbaţi sunt în pană de idei atunci când vine vorba de a face cadouri persoanei iubite. Noi, femeile, suntem mai inventive şi mai atente la detalii astfel că ne este mult mai uşor să alegem cadoul potrivit pentru persoana iubită. Totuşi pentru cele în pană de idei mâine va apărea şi postarea cu idei de cadouri pentru el.

Să începem lista cadourilor cu cel mai simplu cadou, florile. Eu le ador şi nu o să mă satur niciodată de ele. Preferatele mele sunt orhideele, am casa plină şi tot aş mai vrea. Sunt superbe, foarte simplu de îngrijit şi stau foarte mult timp înflorite. Într-un cuvânt, perfecte! Preţul unei orhidee este undeva la 30 lei.

O altă idee de cadou este o cană pe care îi poţi lăsa mesaje haioase sau declaraţii de dragoste în fiecare dimineaţă. Adorabilă nu? Poate fi achiziţionată de aici la preţul de 19 lei.
 photo canamesaj_zpsb522da85.jpg


 photo canamesaj2_zps0e254478.jpg

Are un parfum preferat? Îi poţi dărui un pulverizator Travalo pentru a îşi purta mereu parfumul preferat cu ea. Este nelipsit din geanta mea! Eu l-am cumpărat de aici cu 45 lei.
 photo travalo_zps856759c3.jpg

Poţi opta şi pentru accesorii handmade. Pe breslo.ro găseşti o mulţime de bijuterii pentru toate gusturile şi la toate preţurile. Eu am ales să vă arat doar patru şi pentru ele am căutat cel puţin o jumătate de oră. Sunt atât de multe încât e imposibil să aleg ce îmi place cel mai mult.

Dacă adoră bijuteriile diferite şi unicat îi poţi alege o bijuterie steampunk ca acest fluturaş adorabil pe care îl găseşti aici la preţul de 35 lei. Intraţi cu încredere, au foastre multe bijuterii de acest gen, dar a trebuit să aleg una singură.
 photo steapmunk_zpsdc4a150f.jpg

Chiar dacă nu intră la categoria bijuterii, această husă pentru telefon este absolut adorabilă! Da, este roz, da, este cu un iepuraş, nu, nu este pentru copii! :D Se poate achiziţiona de aici la preţul de 21 lei şi nu au doar cu iepuraş ci şi cu buburuză, minions şi pisicuţe.
 photo 14065752062813485-item_zps5ba428fe.jpg

Vrei ceva special, dar care să nu îţi facă gaură în buzunar? Ce spui de aceşti cercei cu tortiţe placate cu argint şi cristal swarovski la doar 30 lei? Mai multe informaţii aici.
 photo swarovskicopy_zps5a69a3cd.jpg

Ce zici de o pernă adorabilă sub formă de gogoasă? Îi poţi alege chiar şi glazura! Le găseşti pe breslo.ro la preţul de 67 lei. Ştiu că este peste 50 lei, dar e mul prea drăguţa!!
 photo pernegogoasa_zpsf7e78c32.jpg
Dacă îi place să citească poţi opta pentru un bestseller. Recomand Urzeala tronurilor, volumul I şi II le găsiţi la emag.ro la 38 lei. Dacă nu ştii despre ce vorbesc ar fi cazul să vizionezi acest serial. Dacă nu îi place să citească îi poţi lua Fifty Shades of Grey! O să se apuce de citit, dar s-ar putea să ai tu de suferit.

Un cadou mai special şi care o va impresiona cu siguranţă ar fi un ghemotoc mic de blană, un căţel sau o pisicuţa. Eu am pisicuţa primită de la iubitul meu şi este cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodată! Dar înainte de a te avânta la astfel de cadouri investighează bine dacă îşi doreşte un animăluţ, dacă are spaţiu şi timp pentru el şi mai ales dacă suferă de alergii. Nu ai vrea să îi aduci o pisicuţa şi ea să strănute mereu, nu?

Ce să nu îi cumperi!
  • Cred că toate fetele am primit mult prea multe rame foto, albume pentru poze şi casete şi casetuţe de bijuterii. Ramele foto îmi plac, dar prefer să mi le aleg singură, casetele de bijuterii sunt drăguţe, dar nu prea port bijuterii deci nu le văd rostul. Dacă tot vrei să îi cumperi o casetă de bijuterii, cumpara-i una mare să încapă toate bijuteriile în ea şi gata. Nu te zgârci!
  • Nu te băga la cumpărat produse de make-up decât dacă îţi cunoşti partenera foarte bine. Poţi să dai greş foarte uşor.
Sper să vă fie util acest articol. Ne vedem mâine cu seria de cadouri pentru el!
Spor la cumpărături!