Wednesday, 31 December 2014

La multi ani 2015! La multi ani dragile mele!

Parcă nu prea pot să cred că este ultima zi din acest an, parcă a trecut mult prea repede, simt că nu am avut timp de prea multe lucruri anul acesta. Dar poate mă înşel şi am fost doar prea aglomerată ca să mai simt trecerea timpului. Totuşi mă bucur că măcar acum spre sfârşitul anului am reuşit să mă mobilizez şi să îmi fac mai mult timp pentru acest blog drag la care era cat pe ce să renunţ. Pentru voi cum a fost anul acesta?

Nu vreau să vă reţin şi să fac o postare kilometrică, ştiu că sunteţi ocupate cu ţinutele, coafurile şi machiajele din seara aceasta, vreau doar să vă urez un an nou fericit, plin de bucurii şi împliniri, fie ca anul cel nou să ne găsească mai buni şi mai fericiţi. Vă mulţumesc că îmi urmăriţi blogul şi sper să ne vedem şi în anul care vine. Gata, vă las să vă pregătiţi pentru petrecerea din seara aceasta.

Bonus o poza cu Lana care se pregăteşte şi ea pentru revelion, sforăind!

 photo DSC_0125copy_zps9962ef0e.jpg

La mulţi ani şi petrecere frumoasă!
Pupici!