Wednesday, 24 December 2014

Merry Christmas!! Handmade ornaments.

Pentru că astăzi este o zi specială şi nu am timp foarte mult pentru a pregăti un articol la fel de special, am zis că este o ocazie foarte bună să vă arăt o parte din decoraţiunile de Crăciun făcute de mânuţele mele. Toate aceste decoraţiuni sunt atenţii de Crăciun pentru cei dragi mie. Ce altceva le puteam dărui decât decoraţiuni marca Toxic Cupcake Handmade? Întotdeauna am apreciat chestiuţele făcute manual, mi se par mult mai speciale ştiind că s-a pus şi puţină dragoste şi pasiune în prelucrarea lor.

 photo 2_zps7ae99c06.jpg
 photo 7_zps459b0405.jpg
 photo 5_zps44ef7b9e.jpg
 photo 6_zpsdc6c305b.jpg
 photo 4_zps3cea4c72.jpg
 photo 3_zps6dc2d4cc.jpg
 photo 1_zps61b32a90.jpg

Cam atât pentru astăzi. Acum mă întorc la prăjiturit! Voi ce bunătăţi gatiţi?
 Cum vi se par lucruşoarele făcute de mine?
Vă doresc sărbători fericite alături de cei dragi, să vă aducă Moşul tot ce vă doriţi!
Pupici şi numai bine!