Wednesday, 10 December 2014

Povestea mea, brăţara mea Pandora!

 photo pandora4_zpsb80995f7.jpg

Anul acesta se pare că am fost foarte cuminte, atât de cuminte încât Moşul a decis să vină mai devreme şi să îmi aducă un cadou pe care mi-l doream foarte mult. Mi-au plăcut dintotdeauna brăţările Pandora, dar nu am ştiut niciodată ce se află în spatele lor, asta până de curând când am citit povestea lor pe un blog care îmi este foarte drag. După ce am citit această postare am simţit că trebuie să îmi încep şi eu povestea Pandora aşa că mulţumesc Miu Miu!

Nu prea port bijuterii, am doar câteva şi toate au o semnificaţie pentru mine. Ca de exemplu cele două înele pe care le port pe inelar, unul micuţ gen de logodnă pe care l-am cumpărat într-un moment mai dificil în viaţa mea când am decis să mă pun pe mine pe primul loc. Semnifică un fel de logodnă cu mine însămi şi faptul că indiferent ce s-ar întâmpla totul o să fie bine. Al doilea inel este tot unul micuţ gen verghetă pe care l-am primit de la iubitul meu. Nu cred că mai are rost să vă spun ce semnifică. Aşa că am două inele, le port pe amandouă şi se completează perfect.

Brăţările Pandora mi se par perfecte, o brăţară pe care îţi poţi înşira propriile tale emoţii şi trăiri. Brăţara în sine este una destul de banală, o brăţară din argint cu închizătoarea Pandora. Ce o face aşa specială? Talismanele! Pe site-ul Pandora sunt peste 600 de talismane pentru toate gusturile, situaţiile, sentimentele şi trăirile fiecăreia dintre noi. Fiecare brăţară este unică pentru că şi noi suntem unice.

Primul meu talisman este o inimă căci Moş Crăciun anul acesta este iubitul meu şi ce altceva ar fi putut să îmi ia? Poate doar alt model de inimă! Aşa că povestea mea Pandora începe cu povestea noastră ca şi cuplu.
 photo pandora1_zpsff96b116.jpg
 photo pandora2_zps67bee78b.jpg

M-am gândit deja la următotoarele două talismane, dar încă nu a venit momentul lor. Nu vreau să mă grăbesc să umplu brăţara, dar pregătesc o schimbare în viaţa mea, schimbare ce necesită şi două talismane Pandora.O să vedeţi despre ce este vorba luna viitoare, odată cu începerea noului an.

 Vă plac brăţările Pandora?
Ce spune brăţara voastră despre voi?
Pupici!
 photo pandora3_zpsf690b6c3.jpg
 photo pandora_zpsb6398889.jpg