Thursday, 18 December 2014

Prima manichiură cu Essence Gel Nails At Home!

 photo DSC_0300_zpsd23e8b85.jpg

Am revenit cu prima manichiură realizată cu kitul Essence pe care vi-l prezentam în postarea anterioară aici. Pentru această manichiură am ales o nuanţă de roşu perlat/fucsia, nuanţă perfectă pentru Crăciun. Nuanţa este 169 a hint of love, a costat 9 lei şi se găseşte la toate standurile Essence. Nu că are un nume extrem de drăguţ?
Iniţiam am vrut să fac o postare în care să vă prezint paşii în realizarea manichiurii împreună cu poză la fiecare pas, dar lumina nu a fost prea bună şi am renunţat. Data viitoare sper să am mai mult noroc. Şi tot pentru că lumina nu a fost bună am cam greşit în aplicarea bazei şi topului, pe alocuri am pus ba mai mult ba mai puţin astfel încât unghiile mele nu au cel mai uniform aspect. Având în vedere că e prima manichiură cu aceste produse am să mă iert. Data viitoare promit că va fi mai bine şi că nu le voi mai face seara!
 photo DSC_0299_zps5a77fa1e.jpg
 photo DSC_0296_zps2773da10.jpg
 photo DSC_0301_zpscfc09a33.jpg

Cum vi se pare? Ador această nuanţă! Din păcate pozele nu îi fac dreptate, sclipicul este foarte greu de surprins în poze, la fel şi nuanţa. Ba pare roz, ba roşu, mama a zis că este grena! Pe inelar am aplicat două straturi de top coat glitter bomb de la Rimmel în nuanţa 021 bedazzle. Nu cred că a fost cea mai inspirată alegere.

Rămâne de văzut dacă întradevăr această manichiură va rezista până la 10 zile. O să revin cu impresii.
Vă tentează acest kit?
Voi ce culoare purtaţi pe unghiuţe de Crăciun?