Monday, 22 December 2014

L'Oreal Paris 74 Mango - arămiu intens

Am început să îmi vopsesc părul cam acum un an când am hotărât că nu îmi mai place nuanţa părului meu. De atunci pot spune că am încercat destul de multe nuanţe de la diferite firme, mai scumpe sau mai ieftine, dar de fiecare dată înainte de a cumpăra o vopsea i-am cautat un review. Aşa că am hotărât să vorbesc şi eu despre fiecare vopsea încercată.

Nuanţa 74 Mango arămiu intens de la L'Oreal Paris mi-a plăcut de îndată ce am văzut cutia. Am stat puţin pe gânduri dacă să încerc ceva mai îndrăznet sau nu şi nu m-am putut decide. Am cumpărat vopseaua atunci împreuna cu o altă vopsea şi abia peste câteva luni am avut curajul să o folosesc. Nu ştiu de ce a durat atât pentru că nuanţa obţinută mi-a plăcut extrem de mult.

 photo 7fc5b27458253c8e9d4b42dad5998e64_zpsf1bd5aa3.jpg

Nu sunt un fan al Loreal-ului pentru că am încercat mai multe nuanţe de blond şi cam toate m-au dezamăgit, dar nuanţa Mango a fost exact ceea ce arăta pe cutie. Am obţinut o culoare uniforma şi mai ales de durată. M-a surprins foarte tare faptul că nu curgea la spălat, ştiam de la alte fete că nuanţele de roşu sunt păcătoase. Auzisem mai mereu de prosoape pătate, perne sau chiar şi haine. Ba mai mult văzusem scalp pătat de roşu sau chiar şi pielea feţei. Cred că de asta eram aşa speriată să o folosesc.

 photo aramiu_zpsbf8fcbb3.jpg

Din păcate nu am prea multe poze de când am purtat această nuanţă pentru că eram pe "fat mode" şi nu îmi placea să îmi fac prea multe poze atunci. Hi hi.

Cum vi se pare nuanţa? Mie mi-a plăcut la nebunie, dar am renunţat la ea pentru că mi se părea cam greu de asortat cu hainele mele colorate. Aveam de ales între vopsea şi garderobă.
Voi sunteţi mulţumite de vopseaua de la L'Oreal Paris?
Pupici!