Friday, 12 December 2014

Scaun recondiţionat. Before & After.

 photo scaunre1_zpsa95b1460.jpg

Nu am fost niciodată fan al scaunelor de birou, mi se par mult prea reci şi masive, nu se potrivesc deloc cu personalitatea mea. Am tot căutat un scaun mai drăguţ, dar nu a fost chip să găsesc nimic asemănător cu ce aveam eu în minte. Aşa că am început să ma uit şi prin second hand-uri în cautarea unui scaun de lemn cu un design plăcut pe care să îl pot recondiţiona. Nu a durat mult şi l-am găsit, era perfect şi nerecondiţionat, dar piticii mei spuneau că trebuie neaparat să fie alb!
Mai ţineţi minte postarea de aici în care vă arătam cum mi-am recondiţionat galeria banală? Astăzi vreau să vă arat cum am reuşit să transform acest scaun banal cumparat din second hand în unul superb folosind aceleaşi tehnici şi aceleaşi produse. Aveţi mai jos poza scaunului înainte de recondiţionare. Îmi cer scuze pentru dezastrul din poză, am lucrat în curte unde se făceau renovări şi nu am găsit niciun alt locşor în care să fac această poză. Mă bucur totuşi că nu am surprins şi muncitorii. Pozele din timpul recondiţionării nu le pun, dezastrul acolo este mult mai mare. Aşa este atunci când te muţi la casă şi trebuie să renovezi tot.

 photo scaunne_zpsfe8a713e.jpg

Iniţiam am vrut să pictez pe el trandafiraşi roz, după m-am gândit că aş putea să folosesc tehnica şerveţelului, dar pentru că am avut aceste pernuţe superbe de la Ikea care nu se potriveau la niciun scaun din casă, am renunţat la celelalte idei şi am folosit pernuţele. Nu se potrivesc perfect ca dimensiune, mai ales cea aşezată pe spătar, dar mie îmi place rezultatul chiar foarte mult. Cred că şi Lanei îi place, acesta fiind pătuţul ei de multe ori.

 photo scaunre3_zps6e419509.jpg
 photo scaunre2_zps687abc65.jpg
 photo scaunre_zps30a11dfa.jpg

Cum vi se pare ? Eu îl ador şi sunt sigură că oricât aş căuta prin magazine nu aş reuşi să găsesc unul identic.
Ce părere aveţi despre recondiţionarea mobilei? 
Vă tentează sau preferaţi să vă cumpăraţi ceva nou chiar dacă nu este ceea ce vă doriţi?
Pupici!